Himlen är oskyldigt blå

Då vart det fredag igen :)
Ligger i sänga och orkar verkligen inte mig opp! Ska iväg och träna med Sis snart så dags att lägga på ett kål höhö.

Gårdagen vart lovely.
Började dagen med lite jöbb sedan kom frugan och Elsälsk förbi på en fika och en svänga på staden :) köpte avskedspaket till tuttan och buset som ska iväg på äventyr. Så himla avundsjuk. Jag vill med till kina och käka ris :)) tror iallafall dem kommer få en tipp topp resa! Hihi.

Sedan vinkade jag av min ena fina <3 Den andra släpade jag med mig hem höhö :) blev en awesome kväll med drawsomething, hundtricket, pizza och lite fino vino. En massa skratt dessutom såklart <3 en mucho bra kväll om du frågar mig :)

Nu ska jag nog ta tag i min uppgång här :)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0