Lill lördag

Hallå mina smultron!
Hoppas allt är lika bra med er som med mig. Har haft en mycket bra dag idag faktiskt.

Har hunnit med en massor! Gillar att glida med jobbandet som jag gör :)
Blev först en promenad med frugan imorse. Fram och tillbaka till rosenlund i solen :) nedrans så kallt med ack så skönt.

Sedan blev det hem för att fixa och trixa :) hann diska, städa, laga mat, duscha och sätta ihop mina nya awesome utemöbler! Hur mycket vill man inte ha sommar nu då ?

Sedan en dag på jobbet! Hade en kalas dag, bra gäster, bra humör, bra bra bra helt enkelt :)
Sedan kom muttan förbi på en kaffe och macka! Och en massa tjejsnack förstås :) hur mys som helst :)

Nej dags för Greys sedan BB :)
Tjipptjapptjopp :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0