Resten av ditt liv

Hej hopp mina fina!

Jisses vad jag har traskat idag. Pjuuuhf, helt slut i benen asså! Blev först en runda i spåret uppe i Axamo med La familia :)
Sedan hem en snabbis för att möta upp frugan ocg gå till Willys. Började den långa vandringen till Dalvik. Bara att när vi kommer till Stadsparken så har fisen tappat sin Heffaklump. Dundundun.
Döda oss typ. Men det var bara att börja traska ner och sedan upp igen. Haha jeffla backar :)
Sedan väl på Dallan så blev det mat med Mallan. Massa goda köttebullar :) Höhö.
Kalas bra dag i sulen om du frågar mig!

Gårdagen vart ju också en super duper kväll :)
Blev först bakishäng med frugan, lite mc och lite tv! (Y)
Sedan bort till Elsälsk för en avskedsmiddag för Tutti, Becca och Carro som far iväg på torsdag. Åååååh tänk vad skönt att åka till värmen. Inte alls avundsjuk :)
Blev iallafall massa god mat, melodifestivalen och en massa goda skratt :) Lovely.

Kommer sakna dem små töserna, men dem är nog tillbaka fortare än jag kan blinka.

In på stor timmarna var det dags för att brumma hem. Somnade som en stock, missade ju tydligen efterfesten med Dum and Dummer haha. Men min säng lockade ju faktiskt mer än Norrahammar :) höhö

Nu ska jag mysa ner mig i soffan hos mammi. Kanske äta lite köttagryta med ? Hihi

Btw, chockande sms. Någon är lite svartis ?
Tsss




<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0