Solen skiner , himlen är blå!

Då var det redan fredag igen! Sjukt vad tiden går fort!

Hat haft en awesome vecka!
-måndags jobb, sedan en runda runt sjön med frugan! Stannade till på gräsis en snabbis också :)
-tisdag vart jag ledig. Sedan mötte jag upp Elsälsk på en lång lunch och shopping :)<3 sedan hem till Sis för lite bb mys :)
- onsdags blev det först jobb sedan upp till lillklyk för en party onsdag! Blev lite fino vino och en sleepover :) hur mys som helst hihi!
- torsdagen blev det först fixa naglarna. Sedan en cruise runda med Sis och frugan! Sedan en svänga med Mammi och sedan till gräshagen för lite soffhäng innan kvällen avslutades på pipes med damerna :) kände allt hur det till getögat slängdes på mig emellan varven! Spioner överallt, javisst! Haha


En tipp topp vecka om du frågar mig!
Anyways, nu ska jag snart möta upp Sis i sulen innan det är dags för att jobba! Hurra!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0