Söndag

Hej mina fina.
Hoppas allt  är bra med er denna regninga söndag ?
Jag har mått som jag förtjänar idag, men det har det verkligen vart värt det. Gårdagen var awesome :))

Började dagen med jobb, jobb, jobb. Men det gick lindrigt faktiskt. Sedan kom frugan ner och så tog vi oss en lång fika :) Massa mat och tjöt senare började folket trilla in hemma hos mig!
Blev lite gott och blandat av alla goa människor :) Triv som fisken när det är fullt i min lya. Hihih!
Bytte ut vinet mot öl och soffan mot pipes.
Haha på vägen till pipes hände förövrigt världens roligaste grej. Jag och Clara ser en parkering, men bara det att bilen som ska ha den har kört upp på trottoaren och backar då ner i rutan. Haha vi dog lite smått där ja :)

Sedan blev det lite öl och mys på pipes innan jag och sis traskade till Sliver. För en otroligt rolig kväll.
Var längesen jag hade så kul ute. Allting bara stämde igår :)
Kanske var för att jag bara struntade i det som oftast annars får mig ur balans, typ D tjaffs. Haha det tog vi ju iofs igen på natten då vissa kände att dem skulle skälla ut mig så hela June hörde. Inte lätt att vara surast i staden, stackars liten.
Fick iallafall efter 2 timmars tjaffs en ursäkt och en släpandes Jolle efter mig. Men det löste jag ju ganska så galant faktiskt:)

Vid halv 5 tänkte jag det var dags att natta men då skulle ju vissa ringa och natt samtala. Nödvändigt javisst :) Höhö.
Väntar fortfarnade på det dära samtalet!

Nej nu ska jag kolla på BB :)
Underbart <3



Gillar läget


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0