Suuulen

Hej hopp!
Har haft en grym ledig dag! Jag bara älskar att vara ledig! Hur fint hade det inte vart att jobba såhär hela sommaren istället för på E-lux ? :) saknar ju dock alla fina där borta!

Idag har dagen bestått av:
- tandläkaren ( inga hål, tack och lov )
- frukost på Bernards med flickorna. Sa även ett riktigt hejdå till Tutti och buset! :)
- tatueraren med frugan! Grymma rosetter är på plats! Lite pina, och en mindre omhändertagande Angelica haha!
- A6 och staden! Shoppade med mig ett par nya träningskor! Hur fit ska jag inte bli då ? Haha
- sedan hem och färgade frillan! Äntligen blond igen! Finally :)

Nu ska jag slänga mig ner och kolla på hemmafruarna :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0