21 maj

Jisses vilken underbar sommarvärme :) whooooooopa.
Tråkigt att man inte kunde njuta av den, men det kommer ju fler dagar.

Snart dags att kojsa sig till kojs, opp med 5 tuppen imon. Burr. Men måste ner till farbror blå och kirra dem sista små detaljerna!!! Sen kanske allt kan vara finito med det strulande legget. Haha.

Har btw den sjukaste träningsvärken någonsin i min rygg. Tog nog i lite överdrivet imorse på gymmet. Men det tränar jag bort med Elinito imon på svettpasset. Nu är jag laddad för träningen igen, sjukt skönt att äntligen hittat lusten. Hade ju dock gått ner 3 kilo. Så snart kanske man kan komma ner på normal vikt igen. Som jag har längtat :) Inte mullig och gullig.

Hoppas allt löser sig för dej! Är allt lite orolig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0