6 maj

Hej mina fina! Nu tusan är helgen redan förbi. Helt sjukt vad dagarna tickar på :)

Har haft en fullspäckad och sjukt bra helg :)
- fredagen, min stora 22 day, började med mys med syster yster. Lite paket och lite frulle :) sedan en gång runt sjön med Äjlin :) sedan en awesome middag med la familia på Twin :) sedan en liten sväng till Murran för att fira med Björn :) En oerhört bra födelsedag <3
- lördagen blev det fix och trix. Lite shopping och middag :) på kvällen kom mina pärlor för firning :) massa fina paket, vin och skratt bjöds det på :)) även en sleepover med ticcen :)
tack så mycket alla fina som gjorde min dag <3
- dagen idag har jag nog vart effektivast i staden. Har diskat, städat, handlat, lagat mat, tvättat, fixat min garderob och haft släktkalas :) även hunnit med mys med dem bästa :))

Nu sitter jag och taggar inför en lång arbetsvecka. Är nästan lite pirrig inför morgon dagen :) hihi! Ska bli så kul.

Ciao la bella :)



Dem allra allra bästa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0