Efter regn kommer solsken

Äntligen är min dator fixad. Jisses vad jag är händig :) Är precis som Lotta, kan allt! Höhö.

Har haft mig en tipp topp helg!
I fredags blev det taccomys at my place, dock slocknade jag visst mitt i filmen, roligt sällskap javisst :) Men skulle ju opp med toppen på lördagen.
För klockan 06 väntade det jobb. Inte alls pigg och laddad jobbade jag av mina 6 timmar.
Efter det blev det picknick mys med fina flickorna på vätterstranden. Ja vädret tillät ju en heldag med mys ute på stranden :) Och en massa gott skrattt givetvis! Hihi.
Sedan blev det hem och ladda för en bionight. 21 jump street för att vara exakt. Underbar film. Skrattade stolen ur mig själv. Mycket sevärd :)

Och idag, har jag hunnit med massor som always. Shopping, storstäd, dinnerdate, fix och trix i sis lovely lya och sedan hem och laga mat, sätta upp lite hyllor och annat skraffs. Nu är jag nästan hemmastad :) Bara några få få detaljer kvar! Men hey, det är okej :)

Underbart att vakna ytterligare en helg och inte vara bakis. 4 helgen i rad nu :) Börjar bli grym på att vara nykterist haha :)

Nej dags att kolla BB. Kan ju hända något spännade!
Hittade btw alla mina kort, hur sjukt ? Galet surt att allt är spärrat dock. Men men, wa ska man göra ?

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0