Måndag

Uscha mig vilket tråk väder. Man blir ju totalt depp när det är såhär. Blää...
Sitter och inväntar att pling e li plingan ska ringa, så man kan snacka av sig lite. Blev helt nere bara sådär, och när man väl börjar tänka så tänker man ju inte i rätt banor alls. Och saknaden börjar alltid komma tillbaka. Kanske är för att man känner sig ensam när man kommer hem till en totalt tom lägenhet. Inte alltid lika skönt.

Har iallafall haft en tipp toppis helg! Lördagen blev hur bra som helst. Först grill med dp flickorna, Tutti och oskar tittade förbi lite senare också :) Sedan blev det vattenpipa, eurovision och till slut Twin. Som jag har saknat Twin tiderna, förra sommaren var ju livets sommar där. Också en stor saknad. Men denna sommaren kommer bli exakt lika bra :) det har jag bestämt..

Söndagen blev det först sol på mammis uteplats sedan food på Piren för att fira morsdag, både för mammi och måmmå. Blev glad i hjärtat av att se måmmås leende <3 Helt underbart. Sedan blev det hem för att kolla BB!

En mycket bra helg minsann.

Nej dags att kolla på tjockisarna. Känna medlidande med dem,  snart är jag väl en av dem hahah. Nej nej. Positivt skulle det ju vara :)
CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0