Städmani

Ja det kan man kalla det! Fick ett mega ryck och städade helaste hela lägenheten! Höhö alla 30 kvadrat! Så nu är det skinande rent! Till och med i mista vrån :) awesome är jag!

Anledningen till städningen var faktiskt ett försök för att hitta min lilla bussficka, som innehåller mitt busskort, bankomatkort, legg och pengar :( surt sa sulan och försvann! Och försvunnet är det fanimej också. Buhu! Men men :)

Fick ytterligare ett jobb idag! Haha dem trillar in bara för att man har ett :) men trivs ju som jag gör så blir inget med det! Men var ju varmt välkommen i oktober om det inte löste sig, så fina fisken säger jag :)

Nej dags att kirra matlådan till imon! Sen dags för sängen! Gör inget annat känns det som! Men snart är det sommar och sol och en mycket kort tajt kjol om bantningen vill sig väl :) höhö!

Åååååh massa massa grattis till min fina igen! Så otroligt otroligt glad för din/eran skull :)) <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0