Skumbanan

Precis hemkommen efter en super mys kväll med flikkorna. Taccos, skratt och exfactor :) <3

Såfort jag satte foten innanför dörren sjönk humöret direkt! Kanske är för att man känner sig ensam eller något! Vet faktiskt inte varför. Tankarna bara strömmar över! Allt på en och samma gång. Känner fan inte igen mig själv längre! Vet inte vad som försiggår i min lilla lilla hjärna ? Önskar bara att någon kunde göra alla beslut åt en! Kanske man hade gjort något rätt....bläää.

Dags att dra täcket över huvudet och bara ligga där och vänta eller något!

Haha deppigt det blev! Jaja! Man kan inte alltid vara glad! Flickorna mina, alla mina fina flickor drar upp smilbanden på mig iallafall. Ni är guld guld guld värda allihopa! I love you <3


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Är bara en pling bort. Saknar dig <3

2012-10-20 @ 14:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0