Sweet baby girl

Då var helgen återigen slut! Knas att tiden kan gå så fort ?

Har nog haft den lugnaste helgen jag någonsin har haft! Hur skönt som helst :) har bara vart massa hemmamys med bästis och syster. Har bland annat fixat och trixat inför nästa helgs halloween firande! Super taggad. Måste bara kirra lite profita till min outfit, sen är jag redo! Whopppppa...<3

Har konstigt nog vart en händelserik helg ändå, knas samtal och förvirrande sms! Har en liten uppgift och ta tag i! Får väl se hur det går med det! Hoppas jag inte gör ett förhastat beslut bara! Men men! :) löser sig alltid!

Just nu dunkar jag bästis nya la låt, hur go som helst...sweet baby girl la la la. Ska snart jumpa in da shower, blir först lunch med saknade Susanna och sedan bio med mor :)

Hej från maj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0