Frankie says relax

Ja det kan man ju lugnt säga att vi har gjort idag. Det har givetvis regnat hela dagen så idag har det blivit inomhus helaste dagen, förutom ett snabb dopp i havet! Har bland annat fixat mina fransar, ögonbryn, pedikyr, fotfix osv...hihi! Awesome! Mest nöjd är jag med mina fransar! Dem är helt lovely. Imorgon åker vi äntligen till Bangkok! Ser dock inte fram emot 12 timmars tripp! Men vad gör man inte för all shopping ? :))

Hoppas erat år har börjat bra hemma! Saknar alla mina vänner och min lilla älskling! Undra hur hon har det på kattpensionatet ? <3


Kommentarer
Postat av: Plingan

Kom hem nu! Saknar dig ju! <3

2013-01-05 @ 19:43:23
URL: http://ellinormaria.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0