1 år äldre

Ja nu har man överlevt en vecka som 23 åring, kan ju inte påstå att det känns något speciellt! Haha! Samma gamla vanliga :)

Helgen har iallafall vart tipp topp! Började fredagen med jobb hela dagen lång! Efter det mötte mysmongot upp mig för en bio dejt! Massa popcorn och en knasig film senare befann vi oss i lekeryd för lite killtjöt hos Calle :) efter det tog bilen oss till la Hammar för att hämta upp danni d och sällskap! Vidare för en utgång med pojkarna på ollan! Efter det blev det häng i lekparken och sleepover :)
Efter släppt av grabbarna grus blev det fix inför kvällens grill med mina flickor. <3 massa prat, gamla minnen och underbara presenter var den helgen över :) söndagen vart bara allmänt Depp! Så inget mer med det!

Och nu ska jag gå och lägga mig efter en awesome dag med sara och tinis! Klockan ringer trotts allt vid 4 imon! Puuuuuhja!
Natti natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0